Reisverslag Dag 21 - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Reizigers - WaarBenJij.nu Reisverslag Dag 21 - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Reizigers - WaarBenJij.nu

Reisverslag Dag 21

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Reizigers

03 April 2009 | Verenigde Staten, Denver

Dag 21 2 April
Op tijd het bed uit na een hele koude nacht. De problemen met de accu waren weer terug dus halverwege de nacht sloeg de verwarming niet meer aan omdat de accu weer is leeg was. En als het ijs dan op de ramen staat word het toch wel erg koud in de camper, dus eerst maar even een tijdje de motor laten draaien om de accu weer op te laden. Na een opwarm douche en ons laatste ontbijt in de camper moest het dan toch maar gebeuren. De grote schoonmaak het was de laatste dagen aardig vuil geworden vooral door de onervaren koks die nog wel is wat naast de pan gooide. Ook de tanks van het afval water moesten leeg die van de wc was gisteren al geleegd dus dat was geen probleem we hadden alleen niet de andere tank geleegd maar daar wat antivries ingedaan. Alleen er stond toch wat anders op het flesje het was tegen de stank:) alles was dus lekker bevroren en een volle tank zou ons 150 dollar kosten. Dus bij de supermarkt snel een fles antivries gekocht dit door gespoeld en daarna maar spoelen en uiteindelijk via de buitenkant het ijs weg gespoeld met de waterslang, Gelukkig maar. De laatste was gedraaid, benzinetank vol gegooid en snel vertrokken naar de inleverlocatie een kwartier verderop. Alles was schoon genoeg en ook de grote barst in de ruit wat we vandaag ontdekten was geen probleem en de afrekening kon dus gemaakt worden. Dan nu de km’s de vrouw van de balie schrok er zelf van we hadden totaal 4700 Mijlen gereden komt neer op 7600 Kilometers en dat in 20 dagen dan zie je nog is wat. Na alles afgehandeld te hebben kregen we een transfer naar ons hotel vlak bij het vliegveld en waar dus weer weinig te beleven is. Hier hebben we een duik in het zwembad genomen en Tim nog een kleine training voordat we uit eten zijn gegaan een stukje verder op. Heel erg lekker en erna vroeg naar bed, morgen om 5 uur op voor onze volgende vlucht naar New York :)

• 04 April 2009 - 08:26

Simon :

Dat is dus gemiddeld 380 km per dag dat hakt er in zeg
    Maar het is een fantastische ervaring geweest
    We zijn blij dat jullie maandag weer thuis zijn