Reisverslag Dag 20 - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Reizigers - WaarBenJij.nu Reisverslag Dag 20 - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Reizigers - WaarBenJij.nu

Reisverslag Dag 20

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Reizigers

02 April 2009 | Verenigde Staten, Denver

Dag 20 1 April
De morgen met zijn allen heel actief begonnen in de Fitnessruimte van de camping en Tim heeft erna nog een rondje hard gelopen terwijl Sanne en Ber de lekker croissantjes klaar maakten. Die gingen er goed in en tijdens het ontbijt hebben we wat plannen gemaakt wat we vandaag is zouden doen. Downtown Denver is proberen dat werd alleen geen succes met onze camper die we nergens kwijt konden, een zwembad ook niet te vinden met Tom en zonder internet. Dan maar naar de Red Rocks, een klein natuurpark met de rode stenen en een buiten theater waar een hoop grote artiesten hebben opgetreden. Erna naar de camping om op het internet te komen om verder te kijken wat we deze middag is kunnen doen. Ondertussen trok de lucht al lekker dicht en de eerste sneeuwvlokken begonnen te vallen, niet veel later kwam de sneeuw met vrachtwagens tegelijk uit de hemel vallen(Ik Citeer Ber) Motor weer gestart en op naar het zwembad wat we via de office hebben gevonden,daar lekker wat baantjes gezwommen en natuurlijk de hot tube :) Op de terugweg vergelijkbare wegen als op de snelweg een dag eerder volop sneeuw en een mooi wit landschap, ideaal als je de camper moet schoonmaken. Terug bij de camping een lekkere pasta gemaakt voor een man of 6, de voorraad moest op voor morgen. Erna nog een potje gekaart onder het genot van een Biertje en een chipie en uiteindelijk werd het schoonmaken toch maar uit gesteld naar morgen ochtend. Nog even de leidingen lost gekoppeld het vroor al flink en anders zou alles kapot vriezen. Ook nog wat antivries in de tanks gedaan (Dat dachten we dat het antivries was) Verhaal word vervolgd morgen.

• 03 April 2009 - 05:35

Simon:

moet jij dat allemaal doen sanne wat beschreven staat als werkzaamheden
    Je kan beter te werk gaan

• 03 April 2009 - 07:09

Henk:

Geweldig wat een prachtige reis maken jullie. Vooral die foto's van de Grand Canyon zijn fantastisch! Door jullie verslag blijven we goed op de hoogte. 't Is in Nederland inmiddels ook al een beetje lente. Goede reis nog en tot ziens!

• 03 April 2009 - 08:48

Ria Vogels:

hi trekkers,wat n heerlijke tijd hebben jullie daar en wat mag je veel meemaken,helemaal super! jullie maken in een zeer korte tijd alle jaargetijden mee,best wel raar he,maar maakt het ook heel bijzonder.wij zitten hier ook lekker in t shirt in de zon,ja ja,het komt eraan,dus als jullie terugkomen zal hier het voorjaar zich van zijn beste kant laten zien. nou trekkers,nog kei veel plezier,wees voorzichtig,en tim neem vanavond een biertje op je 80 jarige oma!! veel liefs ria vogels