Reisverslag Dag 14 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Reizigers - WaarBenJij.nu Reisverslag Dag 14 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Reizigers - WaarBenJij.nu

Reisverslag Dag 14

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Reizigers

28 Maart 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

Dag 14 26 Maart
Na een saaie training van Tim over de lange gerekte wegen en nadat Sanne en Ber uit de zeer hete Hot tube kwamen vetrokken we vanuit de woestijn nog verder de woestijn in richting ons eerste natuurpark Joshua Tree. Na een uurtje rijden kwamen we bij het visitors center aan om wat informatie in te winnen over het park en de route die we zouden rijden. We hadden 3 plekken uitgekozen om te gaan bekijken en waar ook een pad was om een trail te lopen. Een zware lange trail werd het naar de top van de berg met wel een heel mooi uitzicht over het park en van de natuur. Terug van de afdaling een lekkere picknick klaar gemaakt in ons huis en tegen het einde van de middag verder gereden naar gokstad Las Vegas. Deze rit van toch nog wel 4 uur bracht ons naar de camping langs de strip waar alle grote casino’s zitten en hier een plek gereserveerd voor 3 nachten tegen een hele mooie prijs. Gelukkig was deze keer de balie nog open zodat we konden inchecken, het is dan ook wel Las Vegas 24/7 . De eerste planning was om na het eten nog de stad in te duiken naar het hotel hiervoor de deur Circus, maar nadat we onze kleren gewassen hadden en het toch al zo laat was, kreeg het bed het voorkeur om morgen weer vroeg uit bed te gaan.

• 28 Maart 2009 - 19:33

Nico Van Leeuwen:

Willem Lenting heeft de 10 km van het Westland gewonnen in 33.30 minuten. Wilco Zuidema (?) hebben we na de finish van de 5-km met een paar EHBO-ers uit een zware hypo moeten halen. Zijn broer won de 5 km. Ben je ook daar van op de hoogte Tim. Gaan jullie nog gokken in Las Vegas? Veel plezier nog daar.

• 28 Maart 2009 - 19:56

Marleen En Ed:

hoi hoi vakantiegangers!

groetjes ed en marleen

• 29 Maart 2009 - 03:16

Tim:

Wat heb mart gedaan op de halve?en ik denk niet dat wilco ze broer gewonnen heb maar sjeord?? of toch menno?

• 29 Maart 2009 - 14:03

Sheriff:

en ber heb nog wat gewonne in las vegas?

en die 50 dollar van mij op rood gezet?

• 29 Maart 2009 - 17:40

Henk: