Reisverslag Dag 13 - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Reizigers - WaarBenJij.nu Reisverslag Dag 13 - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Reizigers - WaarBenJij.nu

Reisverslag Dag 13

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Reizigers

27 Maart 2009 | Verenigde Staten, Palm Springs

Dag 13 25 Maart
Hmm welke dag is het vandaag Dinsdag, Woensdag of Donderdag ideaal dat vakantiegevoel lekker een tijdje een ander ritme. Vandaag zijn we land inwaarts gegaan waar het verschil in temperatuur met Nederland nog wat groter is :) We rijden eerst nog langs grote steden maar langzaam gaat dit over in woestijn, lange rechte wegen waar het droge gras over heen waait. En zo rijden we Palm Springs in langs een paar windmolens een stuk of 300. We hadden Tom ingestelt op het visitors center of daar eerst is te kijken wat we hier kunnen doen en we hebben een paar foto’s gemaakt bij het Palm Springs bord. We besluiten om met de gonden naar 2400 meter te gaan richting de kou en een mooi uitzicht over de stad, eerst even een complete parkeerplaats ingenomen met onze camper we waren er niet helemaal op berekent. Boven aangekomen hebben we even rond gelopen door de sneeuw en over de wandelpaden maar voor de rest was hier niet zo heel veel te doen. De herten en vogels werden niet gespot en ook de ratelslangen waren vertrokken, beetje jammer. Terug beneden wouden we eigenlijk een drankje drinken in de stad alleen er was geen één parkeerplaats waar we hem kwijt konden dus zijn we doorgereden naar de camping op dessert road. Einde van de middag aangekomen op het rust resort voor 55+ midden in de woestijn, een paar baantjes getrokken in het zwembad en de jakoezie. S avonds wezen uiteten in het dorpje verderop en erna nog wat gezond voedsel ingeslagen bij de supermarkt.(Hopelijk wat minder smaakloos)

• 27 Maart 2009 - 05:39

Fred E.:

Palm Springs lol bernard ik heb een hobby dat SL heet daar heb ik een een sim die heet Palm Springs heet, geweldig zo'n tour die jullie maken mag ik een beetje jaloers zijn denk het wel, geniet er van het is trouwens vandaag Vrijdag 27 maart 6:40 's-morgens tijd om naar me werk te gaan .....>>>>

• 27 Maart 2009 - 06:49

Simon :

In palmspring ben ik nooit geweest
    Voor ons die werken is het vrijdag en gaan morgen weekend houden .
    Waar gaan julliei nu naar toe

• 27 Maart 2009 - 07:04

Reizigers :

Simon

Voor de mensen die werken is het vrijdag en dus morgen weekend
    Sanne moet je nog schoenen kopen waar mee je ook in de sneeuw kan lopen
    Fieb graaft nu de juiste richting op hij komt er aan

• 27 Maart 2009 - 07:07

Reizigers :

Wij zitten vandaag in Las vegas net aangekomen!Vak naast de strip en uitzicht op de grote bekende hotels Super

• 27 Maart 2009 - 07:49

Tineke:

zo jullie zien veel van america, al die verschillende landschappen.
    Hadden jullie in sea world geen bever show of iets dergelijks???
    Hier gaat het prima voor de rest.

• 27 Maart 2009 - 18:52

Roy:

he vakantie gangers

nou kan wel zien dat het een top vakantie is.
    leuk al die verhalen. en allemaal verschillende landschappen gezien erg gaaf. ik kan niet wachten tot het september is. ik ben jaloers dat ik er nog niet zit. ;)

groeten roy