Reisverslag Dag 16 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Reizigers - WaarBenJij.nu Reisverslag Dag 16 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Reizigers - WaarBenJij.nu

Reisverslag Dag 16

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Reizigers

29 Maart 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

Dag 16 28 Maart
Gaar en laat het bed uit, de drank van gister is er toch een beetje ingehakt. Snel een douche genomen en een simpel ontbijtje en bij de bus een dagkaart gekocht want het lopen waren we wel zat. Eerst de bus genomen naar een Outlet Center waar we dachten even flink inkopen te doen maar we kwamen met niet meer dan 1 paar schoenen naar buiten. Terug naar de Strip langs een paar andere casino’s/hotels gelopen waar we nog niet waren geweest. Een hele grote piramide New York waar de achtbaan om de gebouwen heen vliegt en een hotel in de disney style. Jammer dat de attracties zo duur zijn anders hadden we graag wel een ritje mee gegaan in de achtbaan of boven op de hoogste toren ons laten afschieten naar boven. Om 10 uur stonden we na het eten klaar voor de volgende show met 2 piratenschepen die in gevecht waren waarbij 1 schip ook echt zonk, het mag wat kosten allemaal die shows. Tegen een uur of 1 toen het tijdsverschil van 8 naar 9 uur is gegaan zijn we ook het bed ingedoken zodat we morgen op tijd kunnen vertrekken naar onze volgende bestemming.

• 30 Maart 2009 - 06:06

Simon :

Ik heb nog nergens gelezen dat jullie aan het gokken zijn geweest
    Alleen maar kijken
    Klinkt wel fantastich de beschrijving van al die shows en gebouwen
    Dus nu naar de natuur zal mij benieuwen hoe jullie dat vinden

• 30 Maart 2009 - 06:09

Simon:

Wat zie ik op de foto de vrouw aan het werk en tim toekijken
    Hoe doe je dat tim

• 30 Maart 2009 - 16:01

Tim:

Africhten Simon

• 30 Maart 2009 - 16:12

Sanne:

Neej dat komt omdat ik zo'n goed idee had. En Tim hier met volle verbazing staat te kijken dat het nog werkt ook:)

• 30 Maart 2009 - 16:58

Nico Van Leeuwen:

Uitslag Caiway Westlandloop:
    5km:1. Menno Zuidema 15.42 2. Arthur van Dijk 15.45 4. Sjoerd van Marrewijk 15.58 8. Richard van der Knaap 17.13.
    10 km: 1. Willem Lenting 32.27 2. Ron v.d. Berg 34.01.
    Of had je zelf al gekeken op de site?

• 30 Maart 2009 - 19:17

Clazien:

hello young people over there!I've just been reading all the daily news and I understand that it's a wonderful, interesting trip with your big camper...enjoy those last days,it's unforgettable.bye bye