Reisverslag Dag 17 - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Reizigers - WaarBenJij.nu Reisverslag Dag 17 - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Reizigers - WaarBenJij.nu

Reisverslag Dag 17

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Reizigers

30 Maart 2009 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Dag 17 29 Maart
Het zonnetje schijnt al weer vroeg de camper in en dus op tijd wakker om verder te gaan naar onze volgende bestemming dichter bij de inleverlocatie van de camper. We hadden de Tom eerst ingesteld om langs de Hooverdam (Stuwdam) te rijden alleen we kwamen vanaf de verkeerde kant en mochten met onze camper niet over deze snelweg. Het omrijden zou minimaal 2 uur kosten dan maar niet we halen wel een paar foto’s van internet die we er tussen plakken in het album. Verder naar de volgende Koa camping speciaal uitgezocht voor de hot tube, deze camping ligt een uurtje onder de Grand Canyon waar we de volgende dag willen gaan kijken. Op de camping wat te eten gemaakt, gerelaxt en in de hot tube zitten hangen. Tim is nog een uurtje op pad geweest met de hardloopschoenen en de rest van de dag hebben we lekker rustig aan gedaan even een paar uurtjes niks.

• 31 Maart 2009 - 05:54

Simon:

Begint echt op een relax vakantie te lijken van hot tube naar hot tube

• 31 Maart 2009 - 05:59

Simon :

Ik bekeek de fotos en zag heel veel afwas en dacht de afwas machine is stuk wat een drama
    Maar gelukkig toen ik verder keek zag ik dat hij het weer deed

• 31 Maart 2009 - 17:29

Sanne:

Ja de afwasmachine Ber en Tim waren even stuk. Maar gelukkig na enige aandrang en stank begonnen ze toch weer te draaien..........