Reisverslag dag 19 - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Reizigers - WaarBenJij.nu Reisverslag dag 19 - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Reizigers - WaarBenJij.nu

Reisverslag dag 19

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Reizigers

01 April 2009 | Verenigde Staten, Denver

Dag 19 31 Maart
12:00 s’nachts vandaag een vroeg begin van het verslag we zijn net door de tijdzone gereden dus het verschil met Nederland is weer 8 uur geworden. Het werd al kouder en kouder de warme kleren kunnen weer uit de kast komen en hier en daar ligt er al sneeuw langs de weg. We rijden op een weg langs de natuurparken alleen jammer dat we hier weinig van kunnen zien door dat het donker is, 400 km provinciale weg dat zie je niet zo snel in Ned. Om 3 uur hebben we de camper toch maar even in een dorpje op de parkeerplaats gezet om een paar uurtjes te slapen en s’ochtends weer fit verder te gaan. Gelukkig hebben we geen last meer gehad van de lege Batterij wat we in Vegas hebben gehad. Daar was constant de batterij leeg zodat een aantal dingen in de camper uitvielen, wat hier van het probleem was zijn we nog niet achter. Ber onze wekker vervolgde onze weg weer richting Denver en na weer wat galons getankt te hebben reden we echt de bergen in. Nou dit viel niet mee we reden gewoon over de snelweg maar het leek wel een skidorp in Oostenrijk alleen maar sneeuw op de weg. Gelukkig kwam de camper wel naar boven en na 50 km heel rustig gereden te hebben ging het berg afwaarts richting de eindbestemming waardoor ook de sneeuw weer verdween. Op de camping kregen we weer een plek aangewezen door 1 van hun medewerkers weer vlak bij het wc gebouw en het zwembad wat dicht is, dat zal wel door de kou komen! Het was hier dan ook onder 0 dus het was even opletten op de leidingen dat die niet bevriezen. Na een heerlijke douche zijn we richting stad vertrokken om daar nog wat te shoppen en de laatste boodschappen te doen om de laatste dagen te overleven. Al ontbreekt het niet aan voedsel het is verplicht in de camper eten om alles een beetje op te maken, een zak aardappels hamburgers vissticks 2 soorten pasta 1.5 brood en nog een hoop snoepgoed omkomen doen we niet. Na de winkels doorgereden naar een bowling centrum en daar een balletje gegooid en afscheid genomen van een aantal kleding stukken. Later op de avond terug gekomen op de camping en hier nog wat eten gemaakt en de camper al een klein beetje opgeruimd. Na het eten hebben Ber en Tim nog een rondje gewandeld en toen werd het bedtijd.

• 02 April 2009 - 05:31

Simon:

Dus bijna afscheid van de camper
    En het mooie weer dan kunnen jullie weer wennen aan de nederlandse omstandigheen dan bedoel ik het weer .
    Geen hot tube op de camping

• 02 April 2009 - 05:34

Simon :

Wat zag ik op de foto's.
    Ber probeerde er kleren uit te halen ipv er in te stoppen

• 02 April 2009 - 05:53

Tineke:

Prachtig die verslagen van jullie om te lezen.
    Met Fiep zijn poot gaat het ietsje beter, vanmorgen steunde ze er weer op.Heb even gekeken waarschijnlijk is ze met haar poot achter het gaas blijven hangen toen ze erover sprong.(uitgescheurd)
    Doe er wel betadine op.
    Nog gezellige dagen en tot maandag.

• 02 April 2009 - 17:40

Sheriff: