Reisverslag dag 18 - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Reizigers - WaarBenJij.nu Reisverslag dag 18 - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Reizigers - WaarBenJij.nu

Reisverslag dag 18

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Reizigers

31 Maart 2009 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Dag 18 30 maart
Planning vandaag Grand Canyon, gisteren al wat informatie gezocht op internet waar het visitors center zit en wat we kunnen doen. Een heli vlucht was wat erg prijzig dus gewoon maar met ons huis door het park heen langs de verschillende views en trails. Eerst een douche genomen want we willen na het park gelijk door rijden naar Denver en dat word een nachtje door om de 1100 km te overbruggen. Onderweg naar het park zijn we even uitgestapt bij een vliegtuigmuseum waar allerlei toestellen stonden opgesteld die zijn of werden gebruikt in shows en films. Hier vandaan vertrokken ook de verschillende heli vluchten over het park, en na een goed uur hebben we onze weg vervolgd naar onze bestemming. Bij het visitors center aangekomen een toegangskaartje gekocht voor het park waarmee we van de ene naar de andere kant kunnen. We hadden al op internet gelezen dat er ook een film te zien is over de Grand Canyon daarvoor ook nog kaartjes gekocht en tijdens het wachten de souvenirshop doorkruist. De film was erg mooi het was in een zaal vergelijkbaar met het Omniversum dus je schoot echt over de rivieren heen door de kloven tussen de rotsen. Na een mooie film door naar de entree van het park, echt zoon pretpark entree het zal wel druk wezen in de zomer maanden. Bij de eerste view gestopt een heel mooi uitzicht, bij de tweede zijn we een stuk naar beneden gewandeld en onderweg een hele hoop foto momentjes. Dus neem een kijkje op de hyves site voor de foto’s echt helemaal top dit park. Verder op onze route nog een paar keer een stukje geklommen en gewandeld om nog wat mooie foto’s te maken en wat dieren te spotten langs de weg. En gelukt na een stuk het bos in te lopen kwamen we elanden tegen alleen ber was wat laat met foto’s maken. Begin van de avond hebben we de Tom ingesteld op Denver om daar morgen ochtend aan te komen en nog 2 dagen om deze stad te verkennen. Ons avond eten bereid ergens in de woestijn op een hele donkere stille parkeerplaats maar er waren de eerste 60 km ook geen dorpjes te bekennen.

Gave foto's van de Grand Canyon op onze Hyves

• 01 April 2009 - 05:28

Simon:

Klinkt fantastich is het daar nu ook druk of is het zo groot dat dat niet opvalt

• 01 April 2009 - 05:32

Simon:

mooi die foto's

• 01 April 2009 - 07:11

Jacquelien:

goedemorgen, wat super mooie foto s zeg zo overweldigend.en wat zien jullie op zo manier veel.nog veel plezier en rij voorzichtig.