Reisverslag Dag 7 - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Reizigers - WaarBenJij.nu Reisverslag Dag 7 - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Reizigers - WaarBenJij.nu

Reisverslag Dag 7

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Reizigers

19 Maart 2009 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Dag 7 19 Maart
Op weg naar de volgende stad we wilden voor de drukte de stad uit dus waren we om half 6 al weer op pad richting La. Na weer wat Gallons (3 liter)getankt te hebben en Ber contact heb gehad met de Rabo om zijn creditcard weer te deblokkeren schieten we de Highway 1 op. Dit is de kustroute dit wel wat langer duurt door de kronkel wegen langs de bergen maar wel met geweldig uitzicht over de zee en de rotsen. En wat Ber en Sanne heel belangrijk vonden een hele hoop soorten beesten. Helaas hebben we daar niet zoveel van gezien, of we zagen ze wel maar doordat Tim zo hard reed waren we er al voorbij voordat we goed konden kijken:) . Onze tussenstop was in Santa Barbara om daar even een duik in de zee te nemen en een telletje te relaxen. Het zag er onderweg ook naar uit dat we lekker op het strand zouden kunnen liggen maar dit werd verstort door de mist. Tim kon hierdoor wel lekker nog een rondje lopen en heel toevallig parkeerden we de camper precies tegen over een atletiek baan dus zo dat kon niet meer stuk. Nadat dat Tim van de baan was gestuurd vervolgende we onze weg richting een RV Campground vlak bij Six flags waar we in deze dagen heen willen. Nog snel even boodschappen gedaan met ons boodschappenwagentje en een biertje gedronken in de zon met een graad of 26 smaakte dat heel goed.

Bekijk al onze foto's op www.usa-2009.hyves.nl

• 20 Maart 2009 - 16:03

Reizigers :

Bekijk al onze foto's op www.usa-2009.hyves.nl

• 20 Maart 2009 - 17:53

Loes, Nico :

Hoi Tim, Leuk hoor om te lezen wat je allemaal meemaakt. We wensen jullie nog heel veel plezier en geniet er lekker van.
    Groetjes van Nico, Loes en de kids

• 20 Maart 2009 - 18:05

Marion:

Hallo Tim en vrienden,

Wat een geweldige belevenis, zo met een camper rondtoeren. Heel veel plezier daar, en geniet van jullie mooie reis.
    Marion

• 20 Maart 2009 - 18:59

Tineke:

Eindelijk kan ik nu jullie brieven lezen.Erg leuk zo.Hier gaat het prima joey is weer thuis, zij wilde bij Ineke geen trappen lopen, dus Ineke droeg haar 5x per dag 5 trappen naar beneden en 5 omhoog. Nu heeft ze gek genoeg last van haar rug???Fiep is druk bezig om jullie via de tuin te bereiken en is aardig aan het graven.
    Tot de volgende keer Tineke

• 25 Maart 2009 - 15:52

Ger En Marian:

Hallo Tim,

Leuk te lezen wat jullie allemaal beleven. We wensen jullie nog veel plezier en geniet ervan.

groetjes

Ger en Marian