Reisverslag Dag 9 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Reizigers - WaarBenJij.nu Reisverslag Dag 9 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Reizigers - WaarBenJij.nu

Reisverslag Dag 9

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Reizigers

22 Maart 2009 | Verenigde Staten, Los Angeles

Dag 9 22 Maart
Six Flags Day, vroeg uit de veren want we wilden op tijd zijn maar daar dachten die Amerikanen het zelfde over. In dit super veel te gekke achtbanen, staand in de achtbaan voorover liggend of op je rug naar beneden alles kan hier. Dus dat hebben we ook even uitgeprobeerd dit was wel weer een hele leuke maar lange dag omdat het park open blijft tot een uur of 10. S’avonds dus lekker snel naar een campground toe om een douche te pakken.. Maar dit ging even anders lopen alle campings waren al gesloten en ook dankzij TomTom konden we geen goede camping vinden om te overnachten. Dan maar een Best Western hotel om toch nog lekker te slapen.Weltrust

• 23 Maart 2009 - 12:12

Simon :

Ik wordt al misselijk als je er over schrijf

Simon

• 23 Maart 2009 - 13:41

Jacquelien:

Jeetje, dat jullie nog op je benen kon blijven staan.En het is maar goed dat er nog hotels bestaan gr. en liefs uit Maasd.

• 23 Maart 2009 - 16:34

Fred E.:

Kijk die tom tom ook hahahaha ik hoop dat jullie het naar je zin hebben Groetjes van je Collega's

Fred..

• 23 Maart 2009 - 18:48

Cock En Cees:

H@@i Tim,Bernard en Sanne
    Wat een grote camper is dat,zeker een heel gevaarte om mee te rijden.Jullie maken wel leuke dingen mee dat zoek je natuurlijk op.Is het daar nu lekker weer.
    Nog veel plezier grt

• 26 Maart 2009 - 19:21

Ineke:

nou ik zie dat jullie echt genieten.
    echt wat voor jou sanne hoe harder hoe gekker hahhahaha nou nog veel plezier jullie.
    ik blijf jullie reisverslag volgen.
    gr uit rotterdam

ineke