Reisverslag Dag 10 - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Reizigers - WaarBenJij.nu Reisverslag Dag 10 - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Reizigers - WaarBenJij.nu

Reisverslag Dag 10

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Reizigers

24 Maart 2009 | Verenigde Staten, San Diego

Dag 10 23 Maart
Na toch lekker geslapen te hebben en een goed ontbijtje bij Denny’s regelen we eerst maar onze overnachting’s plaats voor komende nacht. Daarna besluiten we om met de camper naar Hollywood te rijden en daar de camper te droppen op een parkeerplaats en dan deze wijk te gaan bekijken. Na een hoop gezoek en heel veel verkeer vinden we een parkeerplaats alleen is het wel een erg prijzige plaats maar ja dat zouden we anders kwijt zijn voor onze taxi ritten. Wat we niet wisten is dat we alleen door een poortje heen hoefden en gelijk op Hollywood Blv staan(De straat waar de sterren in de stoeptegels staan) Hoe dicht kan je er bij parkeren. Eerst deze straat is bekeken en de plek waar je de Hollywood letters op de berg ziet staan je bent tenslotte toerist. Daarna hadden we een rondtoer op de planning staan door de verschillende wijken zoals Beverly Hills, Sunset Boulevard, Bel Air en noem ze maar op. Super veel grote huizen van de bekende acteurs en de bekende clubs en bars waar alle grote sterren opgetreden hebben of hun carrière zijn begonnen. Op Rodeo Drive kregen we de tijd om even rond te lopen maar hier is niet heel veel meer te zien dan winkels met dure kleding en af en toe is een mooie auto die voorbij schiet. Vervolgens nog met de bus naar een winkelcentrum geweest wat een beetje tegen viel, Wel heb je super veel aanspraak in de bus ze vinden het toch wel interessant de Nederlanders en zo krijg je nog leuke gesprekken en krijg je veel nieuwe tips. Bij terugkomst midden in Hollywood in onze camper een pasta gemaakt waar de voorbij gaande toeristen toch wel raar van stonden te kijken en even lekker gerelaxt. Na het eten een flinke wandeling naar Sunset Boulevard gemaakt(we dachten dat de afstand wel meeviel) om een paar cocktailtjes te gaan drinken en een paar bars te bekijken. Dit was wel erg gezellig en met nog een mooi uitzicht in de Skybar over de stad(zie de mislukte foto).Weltrust.

• 24 Maart 2009 - 01:50

Tim:

Nieuwe Foto's
    www.usa-2009.hyves.nl

• 24 Maart 2009 - 06:40

Simon :

Stond mijn naam er ook nog bij

• 24 Maart 2009 - 10:12

"DE GROENTJES:

"Hoi Tim en vrienden,voor het eerst jullie foto's kunnen bekijken,gaaf hoor!
    Blijf genieten van al het moois om jullie heen,we blijven jullie volgen!
    Groetjes Theo&Thea Susan&MIlan Rob en NIck.

• 24 Maart 2009 - 16:32

Reizigers :

Nou in een zij poortje stonden de geflopte acteurs. S op den Kelder zou jij dat kunnen zijn?

• 24 Maart 2009 - 16:35

Reizigers :

Nog een klein weerbericht vanuit San Diego. Het klein zee windje met een graad of 25 om 10 uur s ochtends dus dit belooft een mooie dag te worden voor Sea World

• 25 Maart 2009 - 18:01

Simon :

Dat kan best wel sanne ik ben al een 10 maal in de usa geweest en dat heeft zeker indruk gemaakt op de mensen
    Vooral mijn hotel verblijf met de jacussie in mijn kamer

simon