Reisverslag Dag 11 - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Reizigers - WaarBenJij.nu Reisverslag Dag 11 - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Reizigers - WaarBenJij.nu

Reisverslag Dag 11

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Reizigers

25 Maart 2009 | Verenigde Staten, San Diego

Dag 11 23 Maart
Vandaag gewoon is een relaxt dagje, we zouden eerst vanmorgen gelijk naar Sea World door rijden maar hadden gister besloten om is uit te slapen. Dit beviel dan ook heel erg goed en rond een uur of 11 vertrokken we richting San Diego. Het begin van de rit viel niet mee heel veel verkeer en dan wisselen je niet zo makkelijk van baan met zoon truck. Ook mogen we regelmatig van de weg af om de camper te laten wegen op de weegschaal of om een speciale truck afslag te nemen, je hoort nu toch bij de vrachtwagens. We hadden al via het internet en Tom Tom (Wat zijn die dingen nu super handig) een camping gevonden een kwartiertje bij Sea World vandaan. Een hele mooi camping met de beste douches tot nu toe ook bij het zwembad een lekker warme Hot Tube waar we s’avonds ook nog wel is een uurtje in blijven hangen. De rest van de dag vol gemaakt met een benzinestation zoeken om het gas bij te vullen wat we achteraf gewoon op de camping kunnen doen en de was gedaan en als echte kampeerders een bbq.

• 25 Maart 2009 - 07:16

Simon :

Goede morgen

Vakantie gangers nog een prettige dag en mooi weer

simon

• 25 Maart 2009 - 14:42

Henk:

Nou, jullie genieten er wel van. Zorg je ervoor dat je ook nog een beetje uitrust! Prettige reis verder!

• 25 Maart 2009 - 16:00

Ger En Marian:

Hallo Tim,

Leuk te lezen wat jullie allemaal beleven. Wel een mooie grote camper zeg. We wensen jullie nog veel plezier en geniet ervan.

groetjes

Ger en Marian

• 25 Maart 2009 - 18:06

Simon :

In sea world niet in die onderze er stappen want ik was daar de gehele dag zeeziek van

• 25 Maart 2009 - 18:22

Nico Van Leeuwen:

Hoi luitjes,

Aan de reisverslagen te zien gaat alles goed met jullie. Tim wanneer ga je shoppen in de goedkope USA en kijken naar sportkleding en schoenen? Merken jullie er nog wat van deze de euro nog redelijk sterk is t.o.v. de koers van de dollar?

Wie maakt eigenlijk elke dag de tekst van het verslag?

Een fijne middag en avond nog.