Reisverslag Dag 12 - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Reizigers - WaarBenJij.nu Reisverslag Dag 12 - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Reizigers - WaarBenJij.nu

Reisverslag Dag 12

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Reizigers

26 Maart 2009 | Verenigde Staten, San Diego

Dag 12 24 Maart
Als ontbijt het droge Amerikaanse brood omgetoverd tot wentelteefjes zodat het wat beter te eten is. Dat is toch wel een min puntje hier, het eten wat je in de supermarkt koop is vaak een beetje smaakloos en zo is er al het 1 en ander de prullenbak in verdwenen. De Riolering en de waterleiding afgekoppeld en het gevaarte word in gang gezet richting Sea World 20 minuten bij de camping vandaan. We hebben al kaartje hiervoor dus we lopen zo langs de kassa rij vervolgens even de standaard rugzak check en zo het park in. Hier hebben we een aantal shows bezocht waarvan de show met de Orka’s toch wel erg mooi was voor de rest wat rond gekeken en lekker nat geworden in een paar attracties. Wij vonden die park toch wel wat minder als Six Flags en Universal maarja wel geknetterd in de zon en een bruin kleurtje gekregen. Op de terug weg Sight seeing San Diego gewoon eigenlijk een standaard stad met 1 gezellige straat met kroegjes en restaurants. Verder op in de stad de marine basis met wat vliegdekschepen en een luchmacht basis waar helaas niks van te zien was. S avonds even lekker in een super hete hot tube gezeten en daarna een stukje de wijk in gelopen waar we de bar zijn ingedoken.

• 26 Maart 2009 - 00:51

Reizigers :

Hoi
    Ik heb al een paar nieuwe hardloopschoenen gekocht het zijn wel de zelfde die ik al heb maar voor 108 dollar kon ik ze wel meenemen!In las Vegas gaan we verder shoppen in een outlet store als we die nu wel kunnen vinden.. die steden zijn zo groot!Ik schrijf zelf de verslagen dan weet je over een tijdje voor je zelf ook nog wat je mee gemaakt heb! Grt Tim

• 26 Maart 2009 - 06:46

Simon :

Goede morgen en wat staat er vandaag op het programma
    En al kleren gekocht jullie moeten ook nog naar de winkel ,tommy hilfinger kleren kopen dat is nu in nederland echt in .
    Zelfs je vader loopt af en toe met hillfinger kleren aan .
    Sanne al een horloge gekocht

• 26 Maart 2009 - 13:07

Marieke:

Heey,

Tim als je dan gaat shoppen, vergeet je mij dan niet :-P..

Heel veel plezier nog
    Doeidoei Groetjes

• 26 Maart 2009 - 13:28

Jacquelien:

Hoi, ben jaloers op jullie lekkere zonnetje.Hier 8 gr. regen ,wind en nog meer narigheid. geniet er maar van vakantiegangers

• 26 Maart 2009 - 16:17

Simon:

En sanne veel kleren gekocht een koffer vol denk ik
    Tim jij kan naar huis want je doel is bereikd (hardloopschoenen )nu maar hopen dat er geen aligator huid in zit want dan kan je de hardloopschoenen op schiphol inleveren

simon

• 26 Maart 2009 - 19:37

Ineke:

nou dat word stappen als je weer thuis ben met je nieuwe outfits hhahahhahaahh

gr ineke